vineri, 30 aprilie 2010

Mesaj Pentru Francezi

Dragi Vorbitori de limba francofona,noi,romanii,va multumim pentru complimentul facut.Este asa de incantator sa stim ca Europa ne iubeste...Si totusi,voi, stilatii de la Paris ati ajuns aici...sa radeti pe seama noastra.La faza asta ati ajuns la nivelul nostru ''inferior''cum spuneti voi.Asa ca si noi va dorim sa radeti in continuare de noi si ...poate,intr-o zi o sa constientizati ca,de fapt,nu sunteti asa de stilati voi cum cred altii si trebuie sa va cereti scuze.Nu cred ca voi mai sunteti green dar va dedic melodia:

Asculta mai multe audio Muzica

Hmm..stiam eu ca ceva nu e in regula cu voi.Nu degeaba urasc eu franceza.J'ai,Tu e.:))..It sucks.
Deci,in concluzie,sunteti niste nesimtiti lipsiti de cultura care nu stiu decat sa rada de romani.Huuuuuuuuu.  
Si nu cred ca am fost prea aspru si va spun,intr-un final.Shut Up!I Kill You!.

2 comentarii:

mimi spunea...

Denis le zice pe bune!
da până când,măăi?
poate că românii sunt mult mai educaţi decât ei

Anonim spunea...

Eu daca eram in locul ambasadorului romaniei in franta, a doua zi imi dadeam demisia.

Trimiteți un comentariu